New year's eve

2016-01-02 21:27:48.212359
Prague
tags:    Prague   New Year   New Year's Eve     

Je tu. Rok 2016, a zároveň tretí rok v poradí, kedy sa vám prihováram prostredníctvom blogu, prostredníctvom slov. Za ten čas sa toho zmenilo veľa, ale môj blog, napriek pár prestávkam, je tu stále a ja mám stále, už tretím rokom, vďaka vám možnosť robiť to, čo najviac na svete milujem - písať. 

Ako som vám spomínala v predchádzajúcom príspevku, tento rok som sa rozhodla osláviť Silvester v Prahe, ktorá je jedným z mojich najobľúbenejších miest aj napriek tomu, že som precestovala značnú časť sveta a metropol. Má niečo do seba a ja sa tam vždy rada vraciam, preto som šťastná, že som nový rok mohla privítať práve tam, konkrétne na Hradčanskom námestí, ktoré navštevujem každý jeden raz, pri návšteve Prahy, pretože ten výhľad na jej panorámu, stojí skutočne za to. 

Na Hradčanské námestie sme sa pre kolóny a obsadené taxíky dostali takmer 10 minút pred dvanástou hodinou, čiže 10 minút pred začatím roka 2016, a tak som okrem šťastia v sebe niesla aj značné množstvo adrenalínu v obave, že nový rok oslávime v taxíku niekde v zákutí Prahy. Nakoniec sme to však stihli a realita bola ešte krajšia, ako som si predstavovala, že bude.

Odpočítavanie nového roka v spoločnosti stoviek ľudí, so skvelou atmosférou, ohňostrojom, výhľadom na Prahu a s niekým, kto pre mňa znamená tak veľa, je niečo, o čom som presvedčená, že mi utkvie v pamäti navždy.

Tieto dva dni boli naozaj neuveriteľne krásne a jednoznačne sa zapísali medzi moje najkrajšie zážitky. Predsalen, Silvester som prvýkrát strávila mimo Slovenska a naviac s osobou, ktorú milujem. Taktiež si nemôžem odpustiť nespomenúť apartmán, v ktorom sme boli ubytovaní. Bol neuveriteľne krásny a narozdiel od hotelovej izby mal atmosféru domova. Avčak vraví sa, že domov je všade tam, kde je osoba, ktorú milujeme. Pravdepodobne na tom niečo bude.

Napriek tomu, že predstavzatia neuznávam a som premotivovaná takmer počas celého roka, s novým rokom som odhodlaná skúšať nové veci, viac na sebe pracovať a najmä si opäť splniť pár z mojích snov, ktoré sú, priznávam, veľké… Našťastie pre mňa, mať veľké sny, mi príde už úplne prirodzené, pretože, čo vlastne môžem stratiť? Vďaka nim som odhodlaná k tomu, podávať maximálny výkon. Ak sa nesplnia, nevadí, pretože som sa vďaka nim dostala oveľa ďalej, než by som sa dostala snívaním v malom. Na túto tému mám dva obľúbené citáty, ktoré sa stali tým, čím sa riadim.

 

,,If your dreams don’t scare you, they’re not big enough.''

,,Dreams so big, you get uncomfortable telling small-minded people.’'

 

A ja verím tomu, že na tom niečo je. V obavách o to, že moje sny sú až príliš veľké, na nich pracujem s maximálnou odhodlanosťou. Vždy keď som už pred pár rokmi zvykla o nich hovoriť ľuďom v okolí, neveriacky krútili hlavou a rozprávali o mne poza môj chrbát ako o niekom, kto nestojí nohami pevne pri zemi. Teraz sú tie sny skutočnosťou a práve to mi dáva silu na to, snívať vo veľkom a nenechať sa nikdy odradiť. Dúfam, že aj vy plánujete uskutočniť vaše sny a ste ochotní na nich makať a obetovať im veľa pretože výsledok za to naozaj stojí!


Pa xx

52 Comments

  • Timka • 02 JANUARY 2016 / reply
    Super článok Moma :))
  • Kristína • 02 JANUARY 2016 / reply
    Tak dalej pracuj na svojich cieloch, strašne ti to prajem celé❣


    https://highheelsandchaitea.wordpress.com/
  • Nikolka • 02 JANUARY 2016 / reply
    Moma skvely članok♡Neviem čo viac tomu povedať,píšeš úplne úžastne♡Prajem ti šťastný nový rok
  • Bibi • 02 JANUARY 2016 / reply
    Máš úplne najlepšie články ♥ Milujem začítať sa do nich a predstavovať si, ako si sa asi v tej chvíli cítila. Dostala som sa aj na tvoj Youtube kanál a prekvapilo ma to, ale v dobrom. Kvalita videa, nápady, témy, spôsob akým to ľuďom podávaš.. Vidno, že ťa to naozaj baví, a že do toho vkladáš srdce. Peťo je super chalan, tiež som ho ako mladšia sledovala a teraz som sa na jeho videách znova chytila. Dúfam, že vám to dlho vydrží. To je asi všetko, čo som chcela povedať, respektíve napísať. Teším sa na tvoje ďalšie články a videá v roku 2016. :)
  • hshsb • 02 JANUARY 2016 / reply
    Pekny clanok ale prijde mi hrozne nechutne led si davate pusu pretoze to vyzera ako kraska a zviera a on ke taak nechutnyyy😫
  • Jaja • 02 JANUARY 2016 / reply
    Skvelý článok, skvelé fotky :) prajem tebe aj Peťovi krásny spoločne prežitý nový rok :)
  • Sima • 02 JANUARY 2016 / reply
    Pekný článok, Moma :) Dúfam, že si zvyšok roka užiješ minimálne tak, ako si si užila Silvester a Nový rok, a že budeš stále snívať vo veľkom, aj napriek tomu, čo si myslia ostatní (:
    <a href="http://simasbliss.blogspot.com/">Sima's Bliss</a>
  • X • 02 JANUARY 2016 / reply
    Bolo by zaujímavé sledovať aké sny by si mala keby nieto niečoho ako internetová popularita
  • L • 02 JANUARY 2016 / reply
    Nádherný článok. Krásny blog. Všetko najkrajšie a najlepšie v novom roku <3
  • DENCA • 02 JANUARY 2016 / reply
    Som na tvojom vlogu prvý krát a skutocne ma prekvapilo, ako výborne píses. Urcite si vsetky minule aj buduce clanky precitam <3
  • Tess • 02 JANUARY 2016 / reply
    Moma,super článok! :) milujem to ako píšeš,ako robíš videá.
    Si pre mňa určite veľkou inšpiráciou ^.^ nech sa ti darí a s Explom ste krásni!
  • Lucia • 02 JANUARY 2016 / reply
    Moma,krásny článok :)
    Vidno,že si si dala,ako vždy,záležať...
    Prajem Ti všetko najlepšie do nového roka,nech je pre teba aspoň 100x lepší ako ten minulý a nech sa ti všetky tie veľké sny splnia 😊
  • R • 02 JANUARY 2016 / reply
    Moma? Mohla by som sa ťa spýtať ako sa volá ten apartmán alebo hotel,v ktorom ste boli ubytovaní?:) ďakujem moc a prajem ti všetko dobré do nového roku,nech aj nabudúci Silvester máš s Explom rovnakú fotku,aj keď možno na inom mieste:)
  • keks_220 • 02 JANUARY 2016 / reply
    Nejde k tomu dodat nic vic ze je to dokonale. Moc rada ctu tvoje clanky protoze dokazes trasne moc motivovat a povzbudit. Urcite ve svoji tvorbe pokracuj. <3 Jdi si za svym snem. Moc ti preju aby se ti splnil.
  • shy_21 • 03 JANUARY 2016 / reply
    Ten článok má super pointu a krásny nápad, ale niektoré slová sa v ňom objavujú tak často, až to človeka po chvíli začne iritovať. Skús popracovať na slovnej zásobe, existuje mnoho slovíčok a fráz, ktoré znamenajú vskutku to isté, ale v písomnom prejave sa dajú nádherne obmieňať a to dá, v konečnom dôsledku, tvojim článkom totálne odlišný vzhľad :) Ale nemal to byť hejterský komentár, myslela som to dobre, držím vám obom palce, ste super, šikovní, mladí ľudia a spolu vám to pristane, tak nám robte radosť ďalej :)
  • Mika_151 • 03 JANUARY 2016 / reply
    Super článok. Za svojím snom si choď či už je veľký alebo malý. Vo tvorbe neprestávaj, tvoje članky sú super. Držím palce.
  • Viktória • 03 JANUARY 2016 / reply
    Ahoj Moma, som celkom nová fanúšička na tvojom blogu, vždy som radšej preferovala video tvorbu, si moja najoblúbenejšia YouTuber-ka , pretože viem že si na tom dávaš záležať. Keď si vo videách tolko rozprávala o svojom blogu tak som si hneď pozrela infobox kde som našla link na tvoj blog, hneď keď som naň stlačila, vedela som že ma tvoja tvorba bude baviť, prečítala som si pár tvojích príspevkov a bola som zamilovaná do tvojej tvorby. Viem , že si na svojej tvorbe dávaš dosť záležať, vidno to aj na blogu, ten dizajn, tie fotky, tie vety, slová, tvoje úžasné písomné prejavy, a vidno to aj na YouTube, tie miniatury, tvoja výslovnosť, kvalita videí, všetko je tak úžasné, ja ti do tohto roku želám len tie najlepšie zážitky aj s "Explom" teda Peťom, neuveritelne sa k sebe hodíte a prajem Vám to, dúfam že sa ti splnia všetky sny čo si želáš a budeš o tom písať aj na blogu, tak zase ahoj.
  • Frederika • 03 JANUARY 2016 / reply
    Užasný článok Moma :* Dufam že si si Silvester naplno užila :) Dúfam že s Peťom vydrží čo najdlhšie <3 ste spolu cute <3
  • Hajterks • 03 JANUARY 2016 / reply
    Predsa len ....
  • Kassyy • 03 JANUARY 2016 / reply
    Wau super článok určite si si to užila a zas som sa presvedčila , že si pani blogerka
    Kassyy.blog.cz
  • Nicole Kovácsová • 03 JANUARY 2016 / reply
    Moma si môj idol, aj keď sa nepoznáme mám pocit ako keby som ta poznala alebo aspoň chápala. Viem že nie každý má ľahký život ale každý si ho dokáže uľahčiť a ty si presne ten typ. Máš svoj cieľ ktorý chceš dosiahnuť, je vidno že sa snažiš a že to niekam aj naozaj chceš dosiahnuť . To sa mi páči, ja tiež niesom ten typ ktorý by bol niak extra sebavedomí ale keď si čítam tvoje články, tak mi niečo dochádza, neviem presne čo to je ale tak mi to dodáva sebadôveru až si viac verím. Chcem tI poďakovať. Si naozaj dobrý človek ❤
  • Barbora • 03 JANUARY 2016 / reply
    Ahoj Momo, muz se zeptat kde jste byli ubytovani?:-
  • Dita • 03 JANUARY 2016 / reply
    Nuž, opäť množstvo pravopisných a štylistických chýb, vyťahovanie sa, že si precestovala kus sveta (prepáč, ale dosť ma to pobavilo) a nič prevratné s hlbším významom. Opäť podpriemerný pubertálny príspevok , ale deťom okolo 13 rokov možno stačí ..... slabé, nudné, chvastúnske.... máš obrovské medzery a máš veru čo doháňať. V reálnom(nie virtuálnom) svete nič neznamenáš a čím skôr na to prídeš, tým menej bolestivý pád to pre Teba bude.
  • EvČa • 03 JANUARY 2016 / reply
    Super článok :)
  • Kika • 03 JANUARY 2016 / reply
    Dita skús psychológa lebo nezvládas žiť sama so sebou. Nauč mať rada seba a budeš mať rada aj ostatných. Toľko zlosti je v tvojom príspevku, skús vidieť na niekom aj niečo dobré a ked ťa irituje momin článok, tak ho nečítaj.
  • Kika • 03 JANUARY 2016 / reply
    Dita wrote:
    Nuž, opäť množstvo pravopisných a štylistických chýb, vyťahovanie sa, že si precestovala kus sveta (prepáč, ale dosť ma to pobavilo) a nič prevratné s hlbším významom. Opäť podpriemerný pubertálny príspevok , ale deťom okolo 13 rokov možno stačí ..... slabé, nudné, chvastúnske.... máš obrovské medzery a máš veru čo doháňať. V reálnom(nie virtuálnom) svete nič neznamenáš a čím skôr na to prídeš, tým menej bolestivý pád to pre Teba bude.
    Dita skús psychológa lebo nezvládas žiť sama so sebou. Nauč mať rada seba a budeš mať rada aj ostatných. Toľko zlosti je v tvojom príspevku, skús vidieť na niekom aj niečo dobré a ked ťa irituje momin článok, tak ho nečítaj.
  • Dita • 03 JANUARY 2016 / reply
    Kika wrote:
    Dita skús psychológa lebo nezvládas žiť sama so sebou. Nauč mať rada seba a budeš mať rada aj ostatných. Toľko zlosti je v tvojom príspevku, skús vidieť na niekom aj niečo dobré a ked ťa irituje momin článok, tak ho nečítaj.
    Kika, psychológa tu potrebuje niekto iný..... ja sa mám rada tak akurát, viem kde sú moje kvality ale i slabiny. Na tých celoživotne pracujem, nemaj obavy. Viem sa celkom triezvo ohodnotiť, čo Mome zjavne chýba. Ak niekto stále zdôrazňuje, že písanie je jeho život, mal by písať spisovne a bez chýb, obzvlášť vo veku, keď má mať pravopis v malíčku. Pre mňa úplne prázdne a obsahovo ploché príspevky, ktoré čítam len preto, aby som bola v obraze, čím Moma kŕmi naše deti. Ale ony dospejú, dúfam už čoskoro, a takéto "umenie" už nebudem nútená sledovať. Takže Kika, iba trochu zdravého rozumu zapojiť a Moma zapadne prachom a deti sa opäť budú venovať niečomu zmysluplnejšiemu ako slepému obdivu rozmaznanej puberťáčky.
  • Pietra • 03 JANUARY 2016 / reply
    Dita wrote:
    Kika, psychológa tu potrebuje niekto iný..... ja sa mám rada tak akurát, viem kde sú moje kvality ale i slabiny. Na tých celoživotne pracujem, nemaj obavy. Viem sa celkom triezvo ohodnotiť, čo Mome zjavne chýba. Ak niekto stále zdôrazňuje, že písanie je jeho život, mal by písať spisovne a bez chýb, obzvlášť vo veku, keď má mať pravopis v malíčku. Pre mňa úplne prázdne a obsahovo ploché príspevky, ktoré čítam len preto, aby som bola v obraze, čím Moma kŕmi naše deti. Ale ony dospejú, dúfam už čoskoro, a takéto "umenie" už nebudem nútená sledovať. Takže Kika, iba trochu zdravého rozumu zapojiť a Moma zapadne prachom a deti sa opäť budú venovať niečomu zmysluplnejšiemu ako slepému obdivu rozmaznanej puberťáčky.
    Tak pracuj na svojich slabinach a neukazuj prstom na druhých, smietku v očiach druhých vidíš a brvno vo svojich nie, predpokladám, že tvoje deti sú tak inteligentné, že predsa nebudú sledovať blog "rozmazanej pubertacky" ako vravíš a nenechajú sa kŕmiť, tým čo čítajú, keď majú tak uvedomelu maminu. A nemôžeš chcieť aby tvoje deti čítali to, čo čítajú ľudia v tvojom veku. Buď rada, že nefetuju po kanáloch a že vôbec niečo čítajú. Mne sa Momina tvorba páči a to mam o dosť viac ako trinásť. Je to šikovné dievča, sledujem ju už dlhšiu dobu. Páčia sa mi jej názory a myslím si, že je motiváciou pre veľa mladých ľudí, obzvlášť pre tých, ktorí sú šikovní, len im chýba odvaha alebo potrebujú nakopnúť.
  • Monika • 04 JANUARY 2016 / reply
    Moma, keby si v kazdej druhej vete nepisala a nehovorila ako milujes pisanie asi by som si to nebola vsimla, predsa len dnes pise blog milion ludi, ktorym to vobec nejde.. ale urcite by si na svojom prejave mala zapracovat, lebo inak knihu nikdy nenapises (hodnotnu). Kopec stylistickych chyb, nasilu vlozene slova a frazy (asi aby to vyznelo profesionalnejsie).. no jednoducho zle. Dlhe vety, ale prazdne slova.. cita sa to tazko a pisem ti, lebo nie som 13 rocna fanynka, ktora zatlieska kazdej hluposti. Ak ti na tom zalezi skus navstivit nejaky kurz pisania a hlavne vela citaj, nemas prilis rozsiahlu slovnu zasobu a to je skoda.
  • adka • 04 JANUARY 2016 / reply
    ahoj, prosim ta kde konkretne sa nachadza ten apartman? :)
  • Beja • 04 JANUARY 2016 / reply
    Monika wrote:
    Moma, keby si v kazdej druhej vete nepisala a nehovorila ako milujes pisanie asi by som si to nebola vsimla, predsa len dnes pise blog milion ludi, ktorym to vobec nejde.. ale urcite by si na svojom prejave mala zapracovat, lebo inak knihu nikdy nenapises (hodnotnu). Kopec stylistickych chyb, nasilu vlozene slova a frazy (asi aby to vyznelo profesionalnejsie).. no jednoducho zle. Dlhe vety, ale prazdne slova.. cita sa to tazko a pisem ti, lebo nie som 13 rocna fanynka, ktora zatlieska kazdej hluposti. Ak ti na tom zalezi skus navstivit nejaky kurz pisania a hlavne vela citaj, nemas prilis rozsiahlu slovnu zasobu a to je skoda.
    Tu je dost vidiet ze momu chces len potopit pretoze si nenapisala ziadnu konstruktivnu kritiku, smejem sa na takychto komentaroch a ludoch. Moma super prispevok ako vzdy a nemam 13 aby si si nemyslela ze to pisem len tak :))
  • Klára • 04 JANUARY 2016 / reply
    Beja wrote:
    Tu je dost vidiet ze momu chces len potopit pretoze si nenapisala ziadnu konstruktivnu kritiku, smejem sa na takychto komentaroch a ludoch. Moma super prispevok ako vzdy a nemam 13 aby si si nemyslela ze to pisem len tak :))
    Beja úplne s tebou súhlasím ! A tiež nemám 13 :-) Najsmutnejšie na tom je, že sa takto správajú dospelí ľudia.
  • Monika • 04 JANUARY 2016 / reply
    Beja wrote:
    Tu je dost vidiet ze momu chces len potopit pretoze si nenapisala ziadnu konstruktivnu kritiku, smejem sa na takychto komentaroch a ludoch. Moma super prispevok ako vzdy a nemam 13 aby si si nemyslela ze to pisem len tak :))
    najskôr si naštuduj čo znamená výraz konštruktívna/deštruktívna kritika a potom sa ním oháňaj, vďaka :)
  • Lucka • 04 JANUARY 2016 / reply
    http://lifewithmelifewithlucy.blogspot.sk/ Budem rada, ak si pozriete môj blog :) (skopírujte do googlu)
  • Dita • 04 JANUARY 2016 / reply
    Pietra wrote:
    Tak pracuj na svojich slabinach a neukazuj prstom na druhých, smietku v očiach druhých vidíš a brvno vo svojich nie, predpokladám, že tvoje deti sú tak inteligentné, že predsa nebudú sledovať blog "rozmazanej pubertacky" ako vravíš a nenechajú sa kŕmiť, tým čo čítajú, keď majú tak uvedomelu maminu. A nemôžeš chcieť aby tvoje deti čítali to, čo čítajú ľudia v tvojom veku. Buď rada, že nefetuju po kanáloch a že vôbec niečo čítajú. Mne sa Momina tvorba páči a to mam o dosť viac ako trinásť. Je to šikovné dievča, sledujem ju už dlhšiu dobu. Páčia sa mi jej názory a myslím si, že je motiváciou pre veľa mladých ľudí, obzvlášť pre tých, ktorí sú šikovní, len im chýba odvaha alebo potrebujú nakopnúť.
    Nuž, vidím, že máš skutočne veľa "odžité", máš viac ako 13... O moje deti nemaj strach, čítajú knižky vhodné a primerané ich veku, avšak tváriť sa, že niekoho v pubertálnom veku "obíde" internet je naivné. Jednoducho sa k podobným typom textu dostanú, či chceš, či nie. Otázne je, do akej miery my, ako rodičia, dovolíme, aby ich krivili. Je zrejmé, že o živote ešte veľa nevieš, pretože ťa irituje názor niekoho iného, niekoho, kto sa vymkol húfu zaslepených obdivovateľov. A presne, ako tu už vystihol niekto iný, texty, ktoré tak vehementne obhajuješ sú prázdne, bez hlbšieho významu, myšlienky.... Ak chce Moma napísať knihu, neviem si predstaviť, čo bude jej obsahom - úvaha, že miluje písanie ? alebo kde bola a čo si kúpila za peniaze svojich rodičov ? trošku málo, nemyslíš ??? Mať svoj sen a ísť za ním je skvelé, ale ten sen by mal byť založený na niečom zmysluplnom. Zatiaľ sme sa nikde nedočítali, čo je vlastne ten Momin sen - počet odberateľov a like-ov je trošku málo, nemyslíš ? A mimochodom, každý, kto sa verejne prezentuje by mal byť pripravený aj na verejnú a časom aj odbornú kritiku. Pretože ak niekto očakáva len bezbrehý obdiv "stáda", bude veľmi sklamaný. Myslím, že Moma by sa mala prioritne venovať škole a nie ju flákať. Ale to už je parketa jej rodičov.... Týmto diskusiu na tému kvalita Mominho blogu a príspevkov končím a idem sa venovať niečomu užitočnejšiemu.
  • Sisi • 04 JANUARY 2016 / reply
    Dita wrote:
    Nuž, vidím, že máš skutočne veľa "odžité", máš viac ako 13... O moje deti nemaj strach, čítajú knižky vhodné a primerané ich veku, avšak tváriť sa, že niekoho v pubertálnom veku "obíde" internet je naivné. Jednoducho sa k podobným typom textu dostanú, či chceš, či nie. Otázne je, do akej miery my, ako rodičia, dovolíme, aby ich krivili. Je zrejmé, že o živote ešte veľa nevieš, pretože ťa irituje názor niekoho iného, niekoho, kto sa vymkol húfu zaslepených obdivovateľov. A presne, ako tu už vystihol niekto iný, texty, ktoré tak vehementne obhajuješ sú prázdne, bez hlbšieho významu, myšlienky.... Ak chce Moma napísať knihu, neviem si predstaviť, čo bude jej obsahom - úvaha, že miluje písanie ? alebo kde bola a čo si kúpila za peniaze svojich rodičov ? trošku málo, nemyslíš ??? Mať svoj sen a ísť za ním je skvelé, ale ten sen by mal byť založený na niečom zmysluplnom. Zatiaľ sme sa nikde nedočítali, čo je vlastne ten Momin sen - počet odberateľov a like-ov je trošku málo, nemyslíš ? A mimochodom, každý, kto sa verejne prezentuje by mal byť pripravený aj na verejnú a časom aj odbornú kritiku. Pretože ak niekto očakáva len bezbrehý obdiv "stáda", bude veľmi sklamaný. Myslím, že Moma by sa mala prioritne venovať škole a nie ju flákať. Ale to už je parketa jej rodičov.... Týmto diskusiu na tému kvalita Mominho blogu a príspevkov končím a idem sa venovať niečomu užitočnejšiemu.
    Moma je strašne zlaté dievča, poznám ju osobne, vlastne od jej detstva a nechápem čím kriví vaše deti. Vaše deti to majú asi pri vašej povahe s vami ťažké.
  • Dita • 04 JANUARY 2016 / reply
    Sisi wrote:
    Moma je strašne zlaté dievča, poznám ju osobne, vlastne od jej detstva a nechápem čím kriví vaše deti. Vaše deti to majú asi pri vašej povahe s vami ťažké.
    Sisi, a taká smelá otázka, Ty ma poznáš, keď dokážeš zhodnotiť moju povahu ???? Moma je z mesta, kde každý pozná každého, takže o Mome, viem možno viac ako Ty. A k tomu pokrivenému vnímaniu reality asi len toľko, že postaviť život na prezentácií vlastného ja asi nebude celkom v poriadku. O moje deti nemaj starosť, majú všetko čo potrebujú a aj viac, aj cestujú po svete, majú značkové oblečenie a áno, aj i phony- len nemajú potrebu to prezentovať verejne a iritovať tých, ktorí sú šťastní, keď si kúpia niečo v c&a (tým som sa nikoho nechcela dotknúť, len mi ľúto tých detí, ktorých rodičia melú z posledného a na konci mesiaca zhŕňajú drobné, aby spravili nákup v potravinách ). Nezamysleli ste sa niekedy nad tým, že u mnohých vyvoláva Moma svojou sebaprezentáciou pocity menejcennosti a bezvýchodiskovosti z vlastnej situácie ? Kam to smeruje Slovensko, keď si niektorí nedovidia za vlastný nos ? Aby si nebola prekvapená, keď budeš prvá, ktorú Moma hodí cez palubu alebo vymení za pár like-ov. Zjavne ste to mládež nepochopili, mne je Moma šuma fuk, moja myšlienka sa týkala absencie zdravej, masami neovplyvnenej úvahy o kvalite jej blogu a spôsobu života, ktorý vedie. Keď ju na to neupozornia vlastní rodičia.....
  • No name • 04 JANUARY 2016 / reply
    Dita wrote:
    Sisi, a taká smelá otázka, Ty ma poznáš, keď dokážeš zhodnotiť moju povahu ???? Moma je z mesta, kde každý pozná každého, takže o Mome, viem možno viac ako Ty. A k tomu pokrivenému vnímaniu reality asi len toľko, že postaviť život na prezentácií vlastného ja asi nebude celkom v poriadku. O moje deti nemaj starosť, majú všetko čo potrebujú a aj viac, aj cestujú po svete, majú značkové oblečenie a áno, aj i phony- len nemajú potrebu to prezentovať verejne a iritovať tých, ktorí sú šťastní, keď si kúpia niečo v c&a (tým som sa nikoho nechcela dotknúť, len mi ľúto tých detí, ktorých rodičia melú z posledného a na konci mesiaca zhŕňajú drobné, aby spravili nákup v potravinách ). Nezamysleli ste sa niekedy nad tým, že u mnohých vyvoláva Moma svojou sebaprezentáciou pocity menejcennosti a bezvýchodiskovosti z vlastnej situácie ? Kam to smeruje Slovensko, keď si niektorí nedovidia za vlastný nos ? Aby si nebola prekvapená, keď budeš prvá, ktorú Moma hodí cez palubu alebo vymení za pár like-ov. Zjavne ste to mládež nepochopili, mne je Moma šuma fuk, moja myšlienka sa týkala absencie zdravej, masami neovplyvnenej úvahy o kvalite jej blogu a spôsobu života, ktorý vedie. Keď ju na to neupozornia vlastní rodičia.....
    Ha, ha, čítam komentáre a bavím sa. Dita nechcela si sa ísť venovať niečomu užitočnejšiemu a skončiť s komentovaním Mominho blogu? Aspoň v odpovedi pre Pietru si to tak tvrdila. A zase si tu. Podobne zakomplexovanú osobu ako si ty som nikdy nestretol, no ďakujem ti za túto skúsenosť. Ak máš z Mominho blogu pocit menejcennosti a bezvýchodiskovosti z vlastnej situácie, tak prosím nenavštevuj túto stránku. Máš možnosť výberu a čítať čokoľvek iné. A netvrď že ti je Moma šuma fuk, keď si na ňu úplne chorobne vysadená. Prečítaj si po sebe, čo si doteraz napísala. Ak ti to nedôjde, skús ešte raz a ak ani potom, obráť sa na odborníka, snáď ti pomôže.
  • Dita • 04 JANUARY 2016 / reply
    No name wrote:
    Ha, ha, čítam komentáre a bavím sa. Dita nechcela si sa ísť venovať niečomu užitočnejšiemu a skončiť s komentovaním Mominho blogu? Aspoň v odpovedi pre Pietru si to tak tvrdila. A zase si tu. Podobne zakomplexovanú osobu ako si ty som nikdy nestretol, no ďakujem ti za túto skúsenosť. Ak máš z Mominho blogu pocit menejcennosti a bezvýchodiskovosti z vlastnej situácie, tak prosím nenavštevuj túto stránku. Máš možnosť výberu a čítať čokoľvek iné. A netvrď že ti je Moma šuma fuk, keď si na ňu úplne chorobne vysadená. Prečítaj si po sebe, čo si doteraz napísala. Ak ti to nedôjde, skús ešte raz a ak ani potom, obráť sa na odborníka, snáď ti pomôže.
    No name, nauč sa čítať. Pretože ak by si pozorne čítal, tak by si sa dočítal, koho bezvýchodisková situácia mi je ľúto.... ja si dobre pamätám, čo som napísala. Baví ma sledovať, ako bojujete za niekoho, kto možno o to ani nestojí. A ste pre neho len ďalšie číslo. Z profesionálneho hľadiska by som možno povedala, že je to až fascinujúce. Ale patrí to k dnešnej dobe a k veku. Zrejme si pojedol všetku múdrosť sveta, poznáš ma, aj keď si ma v živote nevidel a vieš o mne jedno veľké nič. Ale to ti nebráni ma hodnotiť z hľadiska mojich vlastností. A v tom je medzi nami dvoma obrovský rozdiel, ja som si dovolila zhodnotiť úroveň príspevku z pohľadu jeho prínosu (obsahového), Ty ľudí (v tomto prípade mňa) urážaš napriek tomu, že nič o nich nevieš. A to je presne to, o čom som písala, stádovidosť, neschopnosť či nevôľa vôbec uvažovať alebo polemizovať o inom ako očakávanom názore. Kritika zákázaná ? V tomto momente to už vôbec nie o Mome, ani o úrovni blogu, v tomto momente mi už ide o princíp, preto reagujem. A áno, máš pravdu, medzitým čo som sem opäť zo zvedavosti nazrela, som urobila kopec užitočných vecí. Slová o zakomplexovanosti a potrebe psychológa už snáď ani netreba komentovať...
  • MONIKA • 04 JANUARY 2016 / reply
    Dita wrote:
    No name, nauč sa čítať. Pretože ak by si pozorne čítal, tak by si sa dočítal, koho bezvýchodisková situácia mi je ľúto.... ja si dobre pamätám, čo som napísala. Baví ma sledovať, ako bojujete za niekoho, kto možno o to ani nestojí. A ste pre neho len ďalšie číslo. Z profesionálneho hľadiska by som možno povedala, že je to až fascinujúce. Ale patrí to k dnešnej dobe a k veku. Zrejme si pojedol všetku múdrosť sveta, poznáš ma, aj keď si ma v živote nevidel a vieš o mne jedno veľké nič. Ale to ti nebráni ma hodnotiť z hľadiska mojich vlastností. A v tom je medzi nami dvoma obrovský rozdiel, ja som si dovolila zhodnotiť úroveň príspevku z pohľadu jeho prínosu (obsahového), Ty ľudí (v tomto prípade mňa) urážaš napriek tomu, že nič o nich nevieš. A to je presne to, o čom som písala, stádovidosť, neschopnosť či nevôľa vôbec uvažovať alebo polemizovať o inom ako očakávanom názore. Kritika zákázaná ? V tomto momente to už vôbec nie o Mome, ani o úrovni blogu, v tomto momente mi už ide o princíp, preto reagujem. A áno, máš pravdu, medzitým čo som sem opäť zo zvedavosti nazrela, som urobila kopec užitočných vecí. Slová o zakomplexovanosti a potrebe psychológa už snáď ani netreba komentovať...
    Dita ty si fakt pošahaná...
  • MONIKA • 04 JANUARY 2016 / reply
    Dita wrote:
    No name, nauč sa čítať. Pretože ak by si pozorne čítal, tak by si sa dočítal, koho bezvýchodisková situácia mi je ľúto.... ja si dobre pamätám, čo som napísala. Baví ma sledovať, ako bojujete za niekoho, kto možno o to ani nestojí. A ste pre neho len ďalšie číslo. Z profesionálneho hľadiska by som možno povedala, že je to až fascinujúce. Ale patrí to k dnešnej dobe a k veku. Zrejme si pojedol všetku múdrosť sveta, poznáš ma, aj keď si ma v živote nevidel a vieš o mne jedno veľké nič. Ale to ti nebráni ma hodnotiť z hľadiska mojich vlastností. A v tom je medzi nami dvoma obrovský rozdiel, ja som si dovolila zhodnotiť úroveň príspevku z pohľadu jeho prínosu (obsahového), Ty ľudí (v tomto prípade mňa) urážaš napriek tomu, že nič o nich nevieš. A to je presne to, o čom som písala, stádovidosť, neschopnosť či nevôľa vôbec uvažovať alebo polemizovať o inom ako očakávanom názore. Kritika zákázaná ? V tomto momente to už vôbec nie o Mome, ani o úrovni blogu, v tomto momente mi už ide o princíp, preto reagujem. A áno, máš pravdu, medzitým čo som sem opäť zo zvedavosti nazrela, som urobila kopec užitočných vecí. Slová o zakomplexovanosti a potrebe psychológa už snáď ani netreba komentovať...
    Čítam tvoj príspevok ešte raz. Snažíš sa obhajovať že hodnotíš len mominu tvorbu, pritom v každom príspevku hodnotíš momu a vyjadruješ sa k veciam o ktorých vieš ty jedno veľké nič. Si jasnovidka? Keď vieš posúdiť kto pre Momu čo znamená? Však tvoje komentáre si úplne protirečia!!!! Ked už ukazuješ prstom na druhých tak si uvedom, že tri prsty pritom mieria na teba!!!
  • Janette • 05 JANUARY 2016 / reply
    Moma super clanok. Tazko sa k niecomu dokazem prinutit, no tvoje riadky ma vzdy nakopnu a za to ti patri jedno velke DAKUJEM!
  • Emm • 07 JANUARY 2016 / reply
    Krásny článok. Si veľmi sebavedomá (v dobrom) a to je aj v tom článku cítit. Podľa mňa si tie svoje velké sny dokážeš splniť.
  • ll • 10 JANUARY 2016 / reply
    boze ty si tragedka :)
  • Julie • 10 JANUARY 2016 / reply
    Dita a mnoho iných, ktorý ako je teraz moderné "hejtujú" mladé talenty v písaní, sú nič iné len nuly, ktoré nevedia uznať kvlaitné članky. Milé dámy, uvedomte si koľko ma rokov až potom ju zhadzujte ... Bola by som veľmi zvedavá, ktorá z vám by takýto článok napísala ... A nerobte tu zo seba niečo čo nieste... Nehovorím, že toto je najkrásnejší článok ktorý som videla, no dievča má 19 (pardón ak som napísala zlý vek) a má vôbec tú snahu písať niečo, a nie ako vy, sedíte za počítačom alebo telefónom a nemáte nic iné robiť len zhadzovať mladé divča ...

    xxJULIExx
  • Julie • 10 JANUARY 2016 / reply
    A ešte jedna vec, Dita ano tvoje deti možno nemajú potrebu dávať to na internet a tak ... Ale ty asi áno keď to tak píšes ako sa majú 😂 Je mi z teba fakt do smiechu, alebo aj teda do plaču
  • Dominika • 10 JANUARY 2016 / reply
    Píšeš veľmi pekne, až dnes som ťa ,,spoznala,, vďaka zootu a teším sa budem ťa sledovať ;)

    <a href="http://dominikamakarova.blogspot.sk/ ">Dominika Makarová fashion blog </a>
  • Mira • 11 JANUARY 2016 / reply
    Julie wrote:
    A ešte jedna vec, Dita ano tvoje deti možno nemajú potrebu dávať to na internet a tak ... Ale ty asi áno keď to tak píšes ako sa majú 😂 Je mi z teba fakt do smiechu, alebo aj teda do plaču
    Bože dievča, zobuď sa. Kto chce pochopí, čo chcela povedať, kto nechce alebo nie je dostatočne inteligenčne vybavený, nepochopí. Myslím, že z prejavu Moniky aj Dity vidno, že písať vedia.....A hlavne, každý rozumný človek vie, že aj kritika posúva človeka ďalej. Ja osobne nič zlé alebo zákerné na ich príspevkoch nevidím. Napísali svoj názor a to vám vadí ????
  • Monika • 11 JANUARY 2016 / reply
    Julie wrote:
    Dita a mnoho iných, ktorý ako je teraz moderné "hejtujú" mladé talenty v písaní, sú nič iné len nuly, ktoré nevedia uznať kvlaitné članky. Milé dámy, uvedomte si koľko ma rokov až potom ju zhadzujte ... Bola by som veľmi zvedavá, ktorá z vám by takýto článok napísala ... A nerobte tu zo seba niečo čo nieste... Nehovorím, že toto je najkrásnejší článok ktorý som videla, no dievča má 19 (pardón ak som napísala zlý vek) a má vôbec tú snahu písať niečo, a nie ako vy, sedíte za počítačom alebo telefónom a nemáte nic iné robiť len zhadzovať mladé divča ...

    xxJULIExx
    Ako môžeš vedieť či sa ja, Dita alebo ktokoľvek iný kto tu kritizoval neživí písaním profesionálne? Ako môže vedieť, či to náhodou nemám vyštudované alebo aké úspechy som v písaní dosiahla?
    Dokážem uznať a pochvaliť kvalitný článok, ak taký naozaj je.

    Očividne nie si natoľko inteligenčne vybavená aby si rozoznala "hejt" a zhadzovanie od kritiky, ale teda skúsim ti to vysvetliť.
    Moma je inteligentné dievča a pokiaľ to všetko s písaním berie vážne určite si z našich príspevkov vezme to najdôležitejšie.
    Asi to bude pre teba novinka, ale človeka, ktorý začína tvoriť posunie vpred oveľa viac úprimná kritika ako neobjektívne vychvaľovanie do nebies a prehliadanie chýb na niečom, čo zďaleka nie je také dobré ako sa tvári. Možno to raz pochopíš.
  • Mira • 11 JANUARY 2016 / reply
    Monika wrote:
    Ako môžeš vedieť či sa ja, Dita alebo ktokoľvek iný kto tu kritizoval neživí písaním profesionálne? Ako môže vedieť, či to náhodou nemám vyštudované alebo aké úspechy som v písaní dosiahla?
    Dokážem uznať a pochvaliť kvalitný článok, ak taký naozaj je.

    Očividne nie si natoľko inteligenčne vybavená aby si rozoznala "hejt" a zhadzovanie od kritiky, ale teda skúsim ti to vysvetliť.
    Moma je inteligentné dievča a pokiaľ to všetko s písaním berie vážne určite si z našich príspevkov vezme to najdôležitejšie.
    Asi to bude pre teba novinka, ale človeka, ktorý začína tvoriť posunie vpred oveľa viac úprimná kritika ako neobjektívne vychvaľovanie do nebies a prehliadanie chýb na niečom, čo zďaleka nie je také dobré ako sa tvári. Možno to raz pochopíš.
    Trefa do čierneho ! Krásne, výstižne a hlavne bez urážok napísané !!! Konečne niekto, kto vie, o čom píše... a hlavne prečo to píše ! S Momou to nebude až také márne, ak je inteligentná, pochopí, že pár kritických ale vecných príspevkov (Dita, Monika, ...) ju posunie ďalej ako tisíc prázdnych oslavných komentárov. Je na prahu dospelosti ako sama píše, a tak by si mala vziať to, čo má pre ňu z dlhodobého pohľadu význam.
  • Svetlana • 12 JANUARY 2016 / reply
    Až na to, že tie hejty pisala tá istá osoba, ktorá si tu liečila
    svoje komplexy. A presne ako tu už niekto písal, nešlo o zdravú kritiku čo sa týka písania ale o vnútorne nevyrovnanu osobu, ktorá sa vyjadrovala aj k veciam, o ktorých absolútne nič nevie.
  • Samuel • 28 JANUARY 2016 / reply
    krásny článok

    http://samsssfashionblog.blogspot.sk/
Responding to